Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
ПОГОДЖЕНО
(ПОГОДЖЕНО)*
(ЗАТВЕРДЖЕНО)*
Директор
______________________ Директор
районного
(назва
навчального закладу)
(міського)
центру
______________________________ практичної
психології (методист)
______ _________________ _______ ___________________
(підпис) (прізвище, і.,
п\б) (підпис) (прізвище, і., п\б)
ПЛАН
роботи практичного психолога
__________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
______________________________________________________________________
(прізвище, ім'я,
по-батькові)
на 200____ - 200______навчальний рік
на 200____ - 200______навчальний рік
№ №п\п
|
Зміст роботи
з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу
|
Термін проведення
|
Де і з ким проводиться
|
|
1. Психодіагностична
робота
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
Консультативна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
Психологічна просвіта
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Навчальна
діяльність
|
|
|
|
|
|
|
|
6.
Організаційно-методична робота
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Зв’язки з
громадськістю
|
|
|
|
|
|
|
Примітка:
річний план роботи затверджується керівником навчального закладу освіти, у штат
якого включена ставка практичного
психолога.
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор _______________
(назва навчального
закладу)
__________________________
_________ _______________
(підпис) (прізвище, і., п\б)
ПЛАН
роботи практичного психолога
____________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я,
по-батькові)
За
___________________________місяць 200______року
№ №п\п
|
Зміст роботи з
учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу
|
Термін проведення
|
Де і з ким проводиться
|
Норми часу
|
|
1.
Психодіагностична робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
Консультативна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.
Психологічна просвіта
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Навчальна
діяльність
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.
Організаційно-методична робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Зв’язки з
громадськістю
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітки:
а) проставляються нормативи часу на види
робіт, що виконуються практичними психологами навчальних закладів освіти,
затверджені наказом Міністерства освіти України від 07.12.1996 р. № 339, із розрахунку 8-годинного робочого дня;
б) один примірник щомісяця подається в районний (міський)
центр практичної психології і соціальної роботи або методисту.
Додаток З
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
__________________________
_________ ______________
(підпис) (прізвище, і. п/б)
СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
про роботу практичного психолога
_________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові)
за ______________чверть 200___ - 200___навчального року
№
п/п
|
ОСНОВНІ ВИДИ РОБОТИ
|
Охоплено осіб
|
Затрачено годин
|
1.
|
Індивідуальна
психодіагностика:
А)
учнів (дітей) всього:
У
т.ч. – дошкільного віку;
-
початкових класів;
-
середніх класів;
-
старших класів;
-
студентів ПТНЗ;
-
студентів ВНЗ
Б)
педпрацівників;
В)
батьків.
|
|
|
2.
|
Групова
психодіагностика, соціально-психологічні дослідження серед:
А)
учнів (дітей) всього:
У
т.ч. – дошкільного віку;
-
початкових класів;
-
середніх класів;
-
старших класів;
-
студентів ПТНЗ;
-
студентів ВНЗ
Б)
педпрацівників;
В)
батьків.
|
|
|
3.
|
Індивідуальне
консультування:
А)
учнів (дітей) всього:
У
т.ч. – дошкільного віку;
-
початкових класів;
-
середніх класів;
-
старших класів;
-
студентів ПТНЗ;
-
студентів ВНЗ
Б)
педпрацівників;
В)
батьків.
|
|
|
4.
|
Корекційно-відновлювана
та розвивальна робота з учнями (дітьми):
А)
індивідуальна (всього):
У
т.ч. – дошкільного віку;
-
початкових класів;
-
середніх класів;
-
старших класів;
-
студентів ПТНЗ;
-
студентів ВНЗ
б)
групова (всього):
у
т.ч. – дошкільного віку;
-
початкових класів;
-
середніх класів;
-
старших класів;
-
студентів ПТНЗ;
-
студентів ВНЗ
|
|
|
5.
|
Проведення
ділових ігор, тренінгів для
А)
педпрацівників;
Б)
батьків.
|
|
|
6.
|
Психологічна
просвіта, виступи перед:
А)
учнями (дітьми);
Б)
педпрацівниками;
В)
батьками.
|
|
|
7.
|
Навчальна
діяльність (кількість годин):
-
курси за вибором;
-
факультативи;
-
гурткова робота.
|
|
|
8.
|
Зв’язки
з громадськістю, відвідування (кількість заходів):
-
учнів (дітей) вдома;
-
батьків за місцем роботи;
-
органів виконавчої влади та громадського самоврядування.
|
|
|
Примітки. Статистичний звіт про
роботу:
а)
практичним психологом навчального закладу освіти за чверть подається в районний
(міський) центр практичної психології і соціальної роботи або методисту;
б) директором районного (міського) центру
(методистом) за півріччя подається в обласний центр практичної психології і соціальної
роботи;
в)
директором обласного центру за навчальний рік подається в Український НМЦ
практичної психології і соціальної роботи.
Додаток 4
Нормативи часу на
основні види роботи практичного психолога
№
позиції
|
Найменування видів робіт
|
Одиниця виміру обсягу роботи
|
Нормативу часу (год)
|
|
Організаційно-методична робота
|
|
|
1
|
Складання плану роботи:
на місяць
на рік
|
План
План
План
|
2,5
6,0
|
2
|
Складання звіту про виконану роботу:
за місяць (чверть)
за півріччя (рік)
|
Звіт
Звіт
Звіт
|
4,0
8,0
|
3
|
Підготовка до проведення тренінгів, ділових ігор тощо з
учнями (дітьми), батьками, педпрацівниками
|
Один захід
|
7,0
|
4
|
Підготовка до педагогічних консиліумів
|
Один захід
|
5,0
|
5
|
Підготовка до виступів на батьківських зборах,
педагогічних нарадах, семінарах для педагогів
|
Один захід
|
3,0
|
6
|
Підготовка до проведення виховних годин з учнями
(дітьми), навчальних занять (курси за вибором, факультативи, гуртки)
|
Один захід
|
3,0
|
7
|
Робота в бібліотеці, самопідготовка
|
Місяць
|
8,0
|
8
|
Консультації в навчально-методичних та наукових центрах (закладах)
|
Один захід
|
5,0
|
9
|
Участь в навчально-методичних семінарах (нарадах) психологів (соціальних
педагогів)
|
Місяць
|
8,0
|
|
Психодіагностична робота
|
|
|
10
|
Індивідуальна психодіагностика (обстеження, обробка
результатів, оформлення висновків і рекомендацій)
|
Один учень
(дитина),
педпрацівник, батьки
|
6,0
|
11
|
Групова психодіагностика, соціально-психологічні
дослідження (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій)
|
Один клас
(група дітей),
група педпрацівників,
батьків
|
16,5
|
|
Консультаційна робота
|
|
|
12
|
Індивідуальне консультування:
а) учнів (дітей) у т.ч.:
дошкільного віку -'*- 1,0
початкових класів --"-- 1,0
середніх класів —**— 1,5
старших класів, студентів --**— 2,0
б) педпрацівників
в) батьків
|
Одна бесіда
Одна бесіда
Одна бесіда
Одна бесіда
Одна бесіда
Одна бесіда
|
1,0
1,0
1,5
2,0
1,5
2,0
|
13
|
Профконсультації з учнями (включаючи бесіди з батьками,
педагогами) без проведення психодіагностичної роботи, у т.ч.:
середніх класів старших класів, студентів |
Один учень
Один учень
|
3,0
5,0
|
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
|
|
|
14
|
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учнями (дітьми)
у т.ч.: а) індивідуальна
б) групова
|
Один учень (дитина)
Один клас (група)
|
30,0
40,0
|
15
|
Проведення ділових ігор, тренінгів для педпрацівників,
батьків
|
Одна група
|
40,0
|
|
Психологічна просвіта
|
|
|
16
|
Виступи перед учнями (дітьми), педпрацівниками,
батьками, в установах та організаціях, тощо
|
Один виступ
|
Фактично використаний
час
|
|
Навчальна діяльність
|
|
|
17
|
Викладання навчального матеріалу за програмами курсів
за вибором, факультативів, гуртків
|
Одне заняття
|
1,0
|
|
Зв’язки з громадськістю
|
|
|
18
|
Відвідування учнів (дітей) вдома, бесіди з батьками
|
Один захід
|
2,0
|
19
|
Відвідування батьків за місцем роботи
|
Один захід
|
3,0
|
20
|
Вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади
та громадського самоврядування
|
Один захід
|
2,5
|
Примітки:
Приводяться
упорядковані під звітність практичного психолога (соціального педагога)
нормативи, розроблені Національним центром продуктивності Міністерства праці
України та затверджені наказом Міністерства освіти України від 07.12.95 р. №
339
У звітах на види
робіт, які не включені до даного переліку, але виконувалися практичними
психологами (соціальними педагогами), проставляється фактично використаний час,
якщо ці роботи відносяться до їх посадових обов'язків.
Додаток
5
ІНФОРМАЦІЯ
про психологічну службу та діяльність регіональних
центрів (методистів)
практичної психології і соціальної роботи
у 200__-200___ навчальному році.
1. Статус центрів:
- підпорядкованість (місцевим
органам управління освітою, інститутам післядипломної педагогічної освіти (ІППО),
юридичні особи);
- штат центрів (кількість посад,
кваліфікаційний рівень, вчені ступені);
- структурні підрозділи
(телефони довіри, психологічні консультації, кабінети корекції кризових станів,
профільні консультпункти, реабілітаційні центри тощо).
Зведені
статистичні дані, що характеризують організаційно-управлінську діяльність
центрів (згідно з додатками 6-8).
Професійна
підготовка психологічних кадрів за минулий навчальний рік:
- підготовка, перепідготовка практичних
психологів (соціальних педагогів) ВНЗ області та ІППО;
- підвищення кваліфікації даних
кадрів обласними ШПО та ЦІППО АПН України;
- атестовано працівників
психологічної служби на вищу, І, II категорії.
4. Участь центрів (регіональних
психологічних служб) у реалізації державних (регіональних, місцевих) програм,
наказів та рішень колегій Міністерства освіти і науки України.
5. Науково-методичні, нормативні,
інформаційні матеріали, підготовлені або видані у минулому навчальному році:
- підручники, навчально-методичні посібники, наукові статті;
- методичні рекомендації для
практичних психологів (соціальних педагогів), педпрацівників, батьків,
дітей та учнів;
- накази, розпорядження, положення, інформаційні листи тощо.
6. Проведення масових заходів:
- науково-практичні конференції;
-
навчальні семінари для керівників районних (міських) психологічних служб,
місцевих органів управління освітою;
- семінари-практикуми для практичних психологів (соціальних педагогів),
педпрацівників.
7. Передовий досвід роботи центрів
(соціально-психологічні програми, навчальні технології, авторські школи тощо).
8. Соціально-психологічні дослідження,
експериментальна робота:
- тема;
- предмет, об'єкт досліджень;
- час, місце проведення, кількість учасників.
9. Зведені статистичні дані, що
характеризують роботу практичних психологів (соціальних педагогів) навчальних
закладів освіти за напрямками роботи (згідно додатку 3).
10.
Взаємодія з державними, громадськими, міжнародними організаціями,
засобами масової інформації.
11. Підписка на журнали «Практична
психологія та соціальна робота», «Обдарована дитина»:
- навчальними закладами освіти;
- практичними психологами та соціальними педагогами;
- педагогічними працівниками.
12. Перспективи розвитку психологічної
служби регіону.
Примітки:
а) інформація про психологічну службу
готується в описовій формі і надсилається у роздрукованому вигляді обсягом до
10 сторінок, а також у вигляді електронної копії (на дискеті у форматі Word версія 6 або 7);
б) терміни подачі інформації:
для районних (міських) центрів
(методистів) - щорічно до 1 липня;
для обласних центрів - щорічно до 1
серпня.
Додаток 9
Індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування
учнів ___________класу
(дітей ____________групи)
___________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
Соціально-демографічний паспорт
учня (дитини)
та його (її) сім'ї.
№ п/п
|
Дата проведення
|
Назва методики
|
Короткий результат.
Висновки та рекомендації
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 10
Протоколи індивідуальних консультацій
практичного психолога
_______________________________________________
(назва навчального закладу)
№ п\п
|
Дата проведення
|
Проблема звернення
|
Короткий опис змісту консультацій
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка:
конфіденційна інформація про клієнта надається лише з дозволу директора
районного (міського) центру практичної психології і соціальної роботи або
методиста.
Додаток 11
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
__________________
(назва навчального закладу)
________________________________
__________
____________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по-батькові)
ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога
__________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
__________________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я,
по-батькові)
Дні тижня
|
Інтервали робочого часу
|
|
з _______ год.
|
по _______ год.
|
|
Понеділок
|
|
|
Вівторок
|
|
|
Середа
|
|
|
Четвер
|
|
|
П’ятниця
|
|
|
Додаток
12
ЖУРНАЛ
проведення корекційно-відновлювальної
та розвивальної роботи практичним психологом
______________________________________________________________
(назва навчального закладу)
№ п\п
|
Прізвище, ім’я учня (дитини)
|
Форма роботи
|
Тематика
роботи
|
Методи роботи
|
Дата проведення.
Облік відвідування
|
||||||
|
|
Індив.
|
Групова
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 13
ЖУРНАЛ*
психологічного аналізу уроків (занять) практичним
психологом
____________________________________________________
(назва
навчального закладу)
Дата
спостереження: Клас (група)
«____»
________200_р. ___________
Учитель
(вихователь) _______________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові)
Хід уроку (заняття) чи
навчально-виховного заходу
|
Аналіз спостережень.
Висновки та рекомендації
|
1. Навчальна діяльність та
емоційний стан учнів (дітей)
|
|
|
|
2.Структура та динаміка уроку
(заняття, заходу)
|
|
|
|
3. Аналіз діяльності вчителя
(вихователя)
|
|
|
|
Примітка: психологічний аналіз
уроків (занять) здійснюється на запит адміністрації навчального закладу.
Додаток
14
ЖУРНАЛ
щоденного
обліку роботи практичного психолога
________________________________________________________
(назва навчального закладу)
Дата
|
К-сть
год.
|
Вид
роботи
|
Короткий
зміст роботи
|
З ким проводилась
|
К-сть чол.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар