Зразки документації




Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                                                ПОГОДЖЕНО
(ПОГОДЖЕНО)*                                                                                                                                            (ЗАТВЕРДЖЕНО)*
Директор ______________________                                                                                                            Директор районного
(назва навчального закладу)                                                                                                                           (міського) центру                          
 ______________________________                                                                                                  практичної психології (методист)
______           _________________                                                                                                      _______    ___________________
(підпис)              (прізвище, і., п\б)                                                                                                    (підпис)         (прізвище, і., п\б)

ПЛАН
роботи практичного психолога
__________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
______________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові)
на 200____
- 200______навчальний рік

№ №п\п
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу
Термін проведення
Де і з ким проводиться

1. Психодіагностична робота







2. Консультативна робота







3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота







4. Психологічна просвіта







5. Навчальна діяльність







6. Організаційно-методична робота







7. Зв’язки з громадськістю






Примітка: річний план роботи затверджується керівником навчального закладу освіти, у штат якого включена ставка практичного  психолога.


Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор _______________
(назва навчального закладу)
__________________________
_________               _______________
(підпис)                   (прізвище, і., п\б)

ПЛАН
роботи практичного психолога
____________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
________________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові)
За ___________________________місяць 200______року

№ №п\п
Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу
Термін проведення
Де і з ким проводиться
Норми часу

1. Психодіагностична робота









2. Консультативна робота









3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота









4. Психологічна просвіта









5. Навчальна діяльність









6. Організаційно-методична робота









7. Зв’язки з громадськістю








Примітки:
а) проставляються нормативи часу на види робіт, що виконуються практичними психологами навчальних закладів освіти, затверджені наказом Міністерства освіти України від 07.12.1996 р. №  339, із розрахунку 8-годинного робочого дня;
б) один примірник щомісяця подається в районний (міський) центр практичної психології і соціальної роботи або методисту.

Додаток З

ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
__________________________
_________        ______________
(підпис)            (прізвище, і. п/б)

СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
про роботу практичного психолога
_________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові)
за ______________чверть 200___ - 200___навчального року

№ п/п
ОСНОВНІ  ВИДИ РОБОТИ
Охоплено осіб
Затрачено годин
1.
Індивідуальна психодіагностика:
А) учнів (дітей) всього:
У т.ч. –    дошкільного віку;
-          початкових класів;
-          середніх класів;
-          старших класів;
-          студентів ПТНЗ;
-          студентів ВНЗ
Б) педпрацівників;
В) батьків.



2.
Групова психодіагностика, соціально-психологічні дослідження серед:
А) учнів (дітей) всього:
У т.ч. –    дошкільного віку;
-          початкових класів;
-          середніх класів;
-          старших класів;
-          студентів ПТНЗ;
-          студентів ВНЗ
Б) педпрацівників;
В) батьків.


3.
Індивідуальне консультування:
А) учнів (дітей) всього:
У т.ч. –    дошкільного віку;
-          початкових класів;
-          середніх класів;
-          старших класів;
-          студентів ПТНЗ;
-          студентів ВНЗ
Б) педпрацівників;
В) батьків.



4.
Корекційно-відновлювана та розвивальна робота з учнями (дітьми):
А) індивідуальна (всього):
У т.ч. –    дошкільного віку;
-          початкових класів;
-          середніх класів;
-          старших класів;
-          студентів ПТНЗ;
-          студентів ВНЗ
б) групова (всього):
у т.ч. – дошкільного віку;
-          початкових класів;
-          середніх класів;
-          старших класів;
-          студентів ПТНЗ;
-          студентів ВНЗ


5.
Проведення ділових ігор, тренінгів для
А) педпрацівників;
Б) батьків.


6.
Психологічна просвіта, виступи перед:
А) учнями (дітьми);
Б) педпрацівниками;
В) батьками.


7.
Навчальна діяльність (кількість годин):
-          курси за вибором;
-          факультативи;
-          гурткова робота.


8.
Зв’язки з громадськістю, відвідування (кількість заходів):
-          учнів (дітей) вдома;
-          батьків за місцем роботи;
-          органів виконавчої влади та громадського самоврядування.





Примітки. Статистичний звіт про роботу:
а) практичним психологом навчального закладу освіти за чверть подається в районний (міський) центр практичної психології і соціальної роботи або методисту;
б) директором районного (міського) центру (методистом) за півріччя подається в обласний центр практичної психології і соціальної роботи;
в) директором обласного центру за навчальний рік подається в Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи.

Додаток 4
Нормативи часу на основні види роботи практичного психолога

позиції
Найменування видів робіт
Одиниця виміру обсягу роботи
Нормативу часу (год)

Організаційно-методична робота


1
Складання плану роботи:                                                                                                                                                     
на місяць   
на рік
План
План
План

2,5
6,0
2
Складання звіту про виконану роботу:
за місяць (чверть)                                                            
за півріччя (рік)
Звіт
Звіт
Звіт

4,0
8,0
3
Підготовка до проведення тренінгів, ділових ігор тощо з учнями (дітьми), батьками, педпрацівниками
Один захід
7,0
4
Підготовка до педагогічних консиліумів
Один захід
5,0
5
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів
Один захід
3,0
6
Підготовка до проведення виховних годин з учнями (дітьми), навчальних занять (курси за вибором, факультативи, гуртки)
Один захід
3,0
7
Робота в бібліотеці, самопідготовка
Місяць
8,0
8
Консультації в навчально-методичних та наукових центрах (закладах)
Один захід
5,0
9
Участь в навчально-методичних семінарах (нарадах) психологів (соціальних педагогів)
Місяць
8,0

Психодіагностична робота


10
Індивідуальна психодіагностика (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій)
Один учень
(дитина),
 педпрацівник, батьки
6,0
11
Групова психодіагностика, соціально-психологічні дослідження (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій)
Один клас
(група дітей),
група педпрацівників, батьків
16,5

Консультаційна робота


12
Індивідуальне консультування:                                                                                                                                           
а) учнів (дітей) у т.ч.:
дошкільного віку                                                                                                                                                                                                 -'*-                                                                                                                                                                                                 1,0
початкових класів                                                                                                                                                                                                 --"--                                                                                                                                                                                                 1,0
середніх класів                                                                                                                                                                                                 —**—                                                                                                                                                                                                 1,5
старших класів, студентів                                                                                                                                                                                                 --**—                                                                                                                                                                                                 2,0
б) педпрацівників
в) батьків


Одна бесіда
Одна бесіда
Одна бесіда
Одна бесіда
Одна бесіда
Одна бесіда


1,0
1,0
1,5
2,0
1,5
2,0
13
Профконсультації з учнями (включаючи бесіди з батьками, педагогами) без проведення психодіагностичної роботи, у т.ч.:
середніх класів
старших класів, студентів


Один учень
Один учень


3,0
5,0

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота


14
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учнями (дітьми)
у т.ч.: а) індивідуальна
б) групова

Один учень (дитина)
Один клас (група)

30,0
40,0
15
Проведення ділових ігор, тренінгів для педпрацівників, батьків
Одна група
40,0

Психологічна просвіта


16
Виступи перед учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, в установах та організаціях, тощо
Один виступ
Фактично використаний час

Навчальна діяльність


17
Викладання навчального матеріалу за програмами курсів за вибором, факультативів, гуртків
Одне заняття
1,0

Зв’язки з громадськістю


18
Відвідування учнів (дітей) вдома, бесіди з батьками
Один захід
2,0
19
Відвідування батьків за місцем роботи
Один захід
3,0
20
Вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування
Один захід
2,5
Примітки:
Приводяться упорядковані під звітність практичного психолога (соціального педагога) нормативи, розроблені Національним центром продуктивності Міністерства праці України та затверджені наказом Міністерства освіти України від 07.12.95 р. № 339
У звітах на види робіт, які не включені до даного переліку, але виконувалися практичними психологами (соціальними педагогами), проставляється фактично використаний час, якщо ці роботи відносяться до їх посадових обов'язків.

Додаток 5

ІНФОРМАЦІЯ
про психологічну службу та діяльність регіональних центрів (методистів)
практичної психології і соціальної роботи
у 200__-200___ навчальному році.
1. Статус центрів:
-     підпорядкованість (місцевим органам управління освітою, інститутам післядипломної педагогічної освіти (ІППО), юридичні особи);
-     штат центрів (кількість посад, кваліфікаційний рівень, вчені ступені);
-     структурні підрозділи (телефони довіри, психологічні консультації, кабінети корекції кризових станів, профільні консультпункти, реабілітаційні центри тощо).
Зведені статистичні дані, що характеризують організаційно-управлінську діяльність центрів (згідно з додатками 6-8).
Професійна підготовка психологічних кадрів за минулий навчальний рік:
-     підготовка, перепідготовка практичних психологів (соціальних педагогів) ВНЗ області та ІППО;
-     підвищення кваліфікації даних кадрів обласними ШПО та ЦІППО АПН України;
-     атестовано працівників психологічної служби на вищу, І, II категорії.
4. Участь центрів (регіональних психологічних служб) у реалізації державних (регіональних, місцевих) програм, наказів та рішень колегій Міністерства освіти і науки України.
5. Науково-методичні, нормативні, інформаційні матеріали, підготовлені або видані у минулому навчальному році:
    - підручники, навчально-методичні посібники, наукові статті;
    - методичні рекомендації для  практичних психологів (соціальних педагогів), педпрацівників, батьків, дітей та учнів;
    - накази, розпорядження, положення, інформаційні листи тощо.
6. Проведення масових заходів:
    - науково-практичні конференції;
    - навчальні семінари для керівників районних (міських) психологічних служб, місцевих органів управління освітою;
    - семінари-практикуми для практичних психологів (соціальних педагогів), педпрацівників.
7. Передовий досвід роботи центрів (соціально-психологічні програми, навчальні технології, авторські школи тощо).
8. Соціально-психологічні дослідження, експериментальна робота:
    - тема;
    - предмет, об'єкт досліджень;
    - час, місце проведення, кількість учасників.
9. Зведені статистичні дані, що характеризують роботу практичних психологів (соціальних педагогів) навчальних закладів освіти за напрямками роботи (згідно додатку 3).
10.    Взаємодія з державними, громадськими, міжнародними організаціями, засобами масової інформації.
11. Підписка на журнали «Практична психологія та соціальна робота», «Обдарована дитина»:
      - навчальними закладами освіти;
      - практичними психологами та соціальними педагогами;
      - педагогічними працівниками.
12. Перспективи розвитку психологічної служби регіону.

Примітки:
а) інформація про психологічну службу готується в описовій формі і надсилається у роздрукованому вигляді обсягом до 10 сторінок, а також у вигляді електронної копії (на дискеті у форматі Word версія 6 або 7);
б) терміни подачі інформації:
для районних (міських) центрів (методистів) - щорічно до 1 липня;
для обласних центрів - щорічно до 1 серпня.

Додаток 9

Індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування
учнів ___________класу
(дітей ____________групи)
___________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
Соціально-демографічний паспорт
 учня (дитини)
та його (її) сім'ї.

  п/п
Дата проведення
Назва методики
Короткий результат.
Висновки та рекомендації














Додаток 10

Протоколи індивідуальних консультацій
практичного психолога
_______________________________________________
 (назва навчального закладу)

№ п\п
Дата проведення
Проблема звернення
Короткий опис змісту консультацій













Примітка: конфіденційна інформація про клієнта надається лише з дозволу директора районного (міського) центру практичної психології і соціальної роботи або методиста.

Додаток 11

ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор __________________
(назва навчального закладу)
________________________________
__________    ____________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по-батькові)

ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога
__________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
__________________________________________________________________________________
 (прізвище, ім'я, по-батькові)

Дні тижня
Інтервали робочого часу
з _______ год.
по _______ год.
Понеділок


Вівторок


Середа


Четвер


П’ятниця




Додаток 12


ЖУРНАЛ
проведення корекційно-відновлювальної
та розвивальної роботи практичним психологом
______________________________________________________________
(назва навчального закладу)

№ п\п
Прізвище, ім’я учня (дитини)
Форма роботи
Тематика
 роботи
Методи роботи
Дата проведення.
Облік відвідування


Індив.
Групова






















Додаток 13

ЖУРНАЛ*
психологічного аналізу уроків (занять) практичним психологом
____________________________________________________
(назва навчального закладу)

Дата спостереження:               Клас (група)
«____» ________200_р.           ___________
Учитель (вихователь) _______________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові)

Хід уроку (заняття) чи навчально-виховного заходу
Аналіз спостережень. Висновки та рекомендації
1. Навчальна діяльність та емоційний стан учнів (дітей)


2.Структура та динаміка уроку (заняття, заходу)


3. Аналіз діяльності вчителя (вихователя)



Примітка: психологічний аналіз уроків (занять) здійснюється на запит адміністрації навчального закладу.


Додаток 14
ЖУРНАЛ
щоденного обліку роботи практичного психолога
________________________________________________________
 (назва навчального закладу)

Дата
К-сть год.
Вид роботи
Короткий зміст роботи
З ким проводилась
К-сть чол.
























Немає коментарів:

Дописати коментар

Заспокоїтися перед НМТ: 12 парадоксальних порад психолога

  1. Не вчіться, а вчіть когось Що спадає на думку, якщо залишилося обмаль часу до тестування? Звісно, вчитися з ранку до ночі. Але стрес ро...